Łączna liczba wyświetleń

poniedziałek, 3 stycznia 2011

JESZCZE RAZ PLAŻA

W dzisiejszym odcinku serii 'Osobliwości półkuli południowej' pragniemy zaprezentować szalenie pouczające filmy dokumentalne.
Dwa z nich należą do popularnego cyklu 'Jeśli nie śnieżki, to co?' :



Trzeci zaś to słynna nowozelandzka Haka, taniec wojowników:




I jeszcze kilka równie naukowych zdjęć :)






Bawiliśmy się dziś świetnie na plaży, wypluskaliśmy się i wygrzali na słońcu, wszyscy powoli nabieramy kolorów - oczywiście ja najwolniej, ale nie tracę nadziei :)
A teraz już jest ciemno, siedzimy w namiocie w piżamach i śpiworach - wszyscy z laptopami i każdy coś tam sobie ściboli - istny z nas dream team ;)
Dobrego dnia dla Was, przesyłamy dużo słońca!

5 komentarzy:

  1. jak widzę, wy tam pojechaliście w celach naukowych a jak :D wydaje mi się, że paćkanie się w błotku robi lepiej na skórę niż w śniegu, right? a tak w ogóle....o której robi się u Was ciemno? w sensie,że słońce zachodzi :P buziakisssss

    OdpowiedzUsuń
  2. ooo dzieki za slonce! dzieki!
    blotko tez niczego sobie:)

    tylko jak na ten taniec patrze, to nie moge sie nadziwic pewnej gdziestamuslyszanej ksywie "krol parkietu"...:P

    OdpowiedzUsuń
  3. @ Kinia:Słońce u nas zachodzi kolo 21, ale wogole swieci bardzo mocno - te zdjecia i filmy byly robione kolo 18 i wtedy jeszcze niezle prazylo :)a nauka jak zawsze - nade wszystko :D

    @ Mon'a: Kochana, you know, bierz pod uwage, ze my tu chodzimy do gory nogami, wiec wszytko jest odwrotnie, krolowanie na parkiecie tez :D

    OdpowiedzUsuń
  4. :)
    a apropos slonca - to u nas dzis bylo zacmienie. bardzo ladne. widzialm. z samochodu. w delegacji...

    OdpowiedzUsuń
  5. ja też widziałam zaćmienie.....tzn. jak się w końcu obudziłam, to pomyślałam czemu tak ciemno :P

    OdpowiedzUsuń