Łączna liczba wyświetleń

środa, 24 listopada 2010

never ending story


No zanim podskoczycie z radości widząc ten piękny krajobraz przeczytajcie ten wpis do samego końca...
















Jest w miare ciepło, nie pada deszcz, wiatr trochę wieje, wilgotność powietrza dosyć duża.
Taka jest właśnie teraz pogoda w Krakowie :-) i tutaj nadal jesteśmy...i tutaj jeszcze trochę zostaniemy.


Nie mówią nie, nie mówią tak

W chwili obecnej musimy robić to co tak dobrze nam wychodzi od ostatnich 3 tygodni - czekać.
Jak pewnie część z Was wie w tamtym tygodniu wysłałem dodatkowe dokumenty do ambasady NZ. Udało mi się zebrać 4 listy polecające, mówiące dobrze o mnie :-) i co najważniejsze wysłałem im dokument potwierdzający Nasz ślub. Tak bardzo im się te papiery spodobały, że postanowili jeszcze  raz przemyśleć moje podanie i zajmie im to do 2 tygodni. W sumie to jest dobra informacja, bo to znaczy że istnieje realna szansa na wydanie mi wizy - tylko że potrwa to znowu trochę czasu.
Teraz największa trudność to przebookowanie biletów i nie wydanie na to majątku.
W sumie to może i lepiej że tak wyszło, bo dalej nie mam jeszcze nowego dowodu osobistego. A wiecie co trzeba zrobić żeby dostać nowy dowód? - czekać. No to spoko w tym jestem akurat dobry :-)

Zdjęcie jest oczywiście z Nowej Zelandii, zrobione przeze mnie w czasie mojego nielegalnego pobytu w 2007 roku ;-)

A tak trochę z innej beczki.
Bardzo potrzebujemy z Krysią chwili relaksu, dlatego proszę wszystkich o rady i namiary na jakieś ciekawe miejsca, gdzie moglibyśmy wyskoczyć na 3-4 dni i się relaksować. Gdyby było to w Polsce, byłoby mi trochę łatwiej pojechać... Odległość od Krakowa powiedzmy do 300km.
Za najlepszą propozycję czeka nagroda - i nie! nie będzie to wyjazd z Nami :-)

Kiedy tylko będą jakieś nowe informację postaramy się zamieścić kolejny wpis na blogu.

Pozdrawiamy z KRK
K&iG.

7 komentarzy:

  1. O, jest nagroda - jest motywacja !

    OdpowiedzUsuń
  2. ale JAKA nagroda?
    bo takie obiecanki - to wiecie...

    3mam kciuki za czekanie, po drodze kilka fajnych rzeczy zaliczycie, nie ma zle:)

    OdpowiedzUsuń
  3. no i pierwsza propozycja z wspaniala promo:
    http://fastdeal.pl/oferta/3_dniowy_relaks_dla_dwojga_w_newsletter_tatry_i_podhale/418

    :)
    pewnie to juz macie...;)

    OdpowiedzUsuń
  4. jako mnie nie rusza ten widoczek...nie masz czegoś ze śniegiem?:P

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzop bardzo polecam to miejsce! jest tam wspaniale!!!!! sa gory, male i duzo do spacerow, sa laki, jest cicho i przecudnie! Idealne miejce na relaks! :))

    http://www.facebook.com/event.php?eid=162489863789709#!/profile.php?id=100001767847764

    OdpowiedzUsuń
  6. i co, i co - wiecie cos?

    OdpowiedzUsuń
  7. dołączam się do pytań i trzymam kciuksy.

    OdpowiedzUsuń