Łączna liczba wyświetleń

wtorek, 14 grudnia 2010

YUUUUUUPI

Kochani!!!!!

Już wiemy

LECIMY!!!!!!!!!!

dzisiaj dostałem maila z informacją, że moja wiza została mi przyznana :-)
i oboje jesteśmy baaaaaaaaardzo radości teraz.
Dziekujemy WAM WSZYSTKIM za wsparcie, którym nas obdarzyliście...

Za wspólne narty dziękujemy Adze i Tomkowi ( to zwycięscy konkursu)
na zdjęciu Krysia, Aga Tomek i Oliwka (ta lekko schowana)

TO nam dodało sił w tych dniach



Dziękujemy też WSZYSTKIM, że nie pytali nas ostatnio zbyt często 'i jak tam?'


Dzięki tym wszystkim zawirowaniom mogliśmy spędzić jeszcze trochę czasu z Wami,
pobyć, poimprezować - i to było WSPANIAŁE!!!!

a teraz mogę już oficjalnie powiedzieć,że 27 grudnia wylatujemy z Krakowa do Londynu
i 28 grudnia dalej w świat !!!

oczekujcie dalszych wieści od nas :-)))



ps
chciałem jeszcze zauważyć,że dzięki tym perturbacjom udało nam się uczestniczyć w tym roku ponownie w Szlachetnej Paczce - z czego się bardzo cieszymy i za co się bardzo kłaniamy organizatorkom :-)



Zanim dostałem dziś decyzję miałem zamiar napisać dołującego posta jaka do smutna jest ta zima
snieżna i baardzo zimna. Teraz z radością na twarzy zamieszcze tylko zdjęcia zrobione przeze mnie ostatnio i powiem, że na sylwestra będziemy na plaży :-))))))))






ps2

nowa lampa Mony Szychy rządzi!!!


Pozdrawiamy wieeeeelce szczęszliwi :-)

1 komentarz:

  1. najbardziej sie ciesze, ze sie udalo!!!! :)
    ale i: ze super czas mieliscie, za narty, ze paczka...
    plazy okropniascie zazdroszcze - ale bedzie fajowo (u Was!)

    no, ale dodam tylko: moja LAMPA Lysa Spiewaczka rzadzi (potakuje tu obok zapalonym lebskiem) :)

    OdpowiedzUsuń