Łączna liczba wyświetleń

poniedziałek, 20 grudnia 2010

I GOT MAIL :-)

Normalnie nie mogę uwierzyć !!!

Przyszedł!    Jest!      Nareszcze!!!

Nie wiem czy napisałem o tym wcześniej, ale po otrzymaniu wizy żyliśmy z Krysią w stresie, że ze względu na przedświąteczne obciążenie poczty i paraliż lotniczy w Londynie w poprzednim tygodniu
mój paszport wysłany z ambasady w poniedziałek 13 grudnia może mimo wszystko nie dotrzeć do Świąt...
Stres ten powiększali wszyscy w koło dając nam najdelikatniej jak się da do zrozumienia, że Poczta Polska nie wyrobi. Będąc sprawiedliwym powiem, że oczywiście były też głosy pokrzepiające, ale ja niestety zapamiętywałem tylko te negatywne... W każdym razie chciałem oficjalnie ogłosić, że Poczta Polska jest the best! i brytyjska też :-)
Listu jeszcze nie widziałem i nie wiem co jest w piśmie z ambasady, nie wiem też na jak długo mi pzyznali wizę, dalej lekki dreszczyk emocji musi być.. Dowiem się dopiero późnym popołudniem.

Teraz zostaje już tylko jedna mała niepewność - pogoda.
Mam nadzieję, że do przyszłego poniedziałku się ustabilizuje wszystko i wylecimy bez problemu z Krakowa, a później z Londynu.

no a potem... :-))))))))))))
zachęcam do zobaczenia prognozy pogody
moze ten link pogodowy bedzie lepiej działał... klik
to jest teraz a będzie tylko lepiej:-)


Pozdrawiam radośnie!
iGnac

3 komentarze:

  1. ja tylko chce powiedziec, ze niebagatelna role w tej sytuacji miala Magda K., ktora puscila sie w poscig za listonoszem i zdobyla dla nas ten list jeszcze dzis :D

    OdpowiedzUsuń
  2. tak. dziala jak cholera. jutro tam 25 stopni C. w plusie!!!
    ja tez niby jestem w plusie - ale u mnie zapowiadaja jakies minus kilka...:(

    dzieki za dzis
    mocno trzymam i zapowiadam ciiiaaagle odwiedziny:*

    OdpowiedzUsuń
  3. Szyś - bedziemy czekac na odwiedziny i komentarze (w koncu jedziemy na tym samym wozku :P)
    no i bedziemy wysylac slonce - mentalnie i blogowo :D szerokiej drogi jutro! xxx

    OdpowiedzUsuń